close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב פנים באווירת הקיץ

זוהרה קלייןכה ניסן, תשעה14/04/2015

עיצוב פנים באווירת הקיץ המגיע- רעיונות מעשיים

תגיות:
עיצוב פנים
צילום: יח"צ אתר זוהרה קליין
האביב כבר בעיצומו ואוטוטו יגיע גם הקיץ. בתקופה הזו של התחדשות כשהטבע מתעורר לחיים, כדאי להכין את הבית לקראת העונה החמה, כך שיהיה בו נעים ובו זמנית גם תשרור בו אווירה קיצית. כמו כן, תקופת האביב היא תקופה מבורכת לעשות בה סדר גם בבית וגם במחשבות לגבי איך הייתם רוצים שהוא יראה ואיך הייתם רוצים להרגיש בו. עיצוב פנים בסגנון קיצי ישרת את המטרות הללו ויאפשר לכם להעניק לבית מראה מחודש בלי יותר מדי מאמץ.

הצורך בעיצוב פנים על מנת להשיג שינוי מבורך בבית
עיצוב פנים של הבית יכול להתבטא בשינוי המיקום של החפצים הקיימים, בבחירה וברכישת החפצים או הרהיטים החדשים והוא יכול להסתכם בהלבשה חדשה לבית. למה הכוונה? הכוונה היא בשינויים קלים בתחום הטקסטיל שבכוחו ליצור מהפך אמיתי בבית. עיצוב קיצי הוא עיצוב שמכניס לבית המון אור ותחושת התחדשות ובו זמנית גם יוצר את האווירה הקרירה והנעימה. לשם כך, יש חשיבות רבה לוילונות, שכדאי להחליף לקראת הקיץ לבהירים ואטומים יותר על מנת לאפשר לקרני השמש לחדור לתוך החלל אך להשאיר אותו עם ההצללה הדרושה על מנת שלא יהיה חם מדיי בתוך הבית. בעונה החמה אנו משתמשים יותר במרפסת או בחצר, לכן עיצוב הפנים האביבי צריך לדאוג לכך שיהיה לבני הבית מעבר נוח למרפסת או לגינה. כמו כן, זה הזמן לוודא שהחלק החיצוני של הבית מאובזר בריהוט גן שיצור תחושה חמימה ומעורר את הרצון לשהות בחוץ בשעות הערב, במהלכן אפשר ליהנות מבריזה נעימה.

כיצד עיצוב פנים יכול להוסיף לבית אווירת קיץ
על מנת לשדרג את האווירה ולהפוך את עיצוב הפנים של הבית לקיצי ממליצה זוהרה קליין מעצבת פנים בתל אביב מספיק להוסיף כמה אביזרים חדשים כמו הדום צבעוני או מפת שולחן חדשה, אגרטל מעניין על שולחן הצד או שטיח בעריגה מעניינת ובצבעים בהירים שיזכיר לכם את חופשת הקיץ. קיץ היא ללא ספק התקופה של הצבעים הבהירים והזמן המתאים להחליף את כריות הנוי בכרויות חדשות בהירות יותר ולהציב על השולחן כלי שבו יהיו מונחים פירות טריים. כדאי גם שיהיה זמין בכניסה לבית כלי מתאים שלתוכו תכניסו פרחים טריים אשר מוסיפים המון לאווירה הקיצית ומשדרגים בצורה מדהימה כל בית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה